Esetmegbeszélő csoport lakásotthon-vezetők részére 2016.október.28

Bővebb információk

Esetmegbeszélő csoport gyermekvédelemben dolgozó pszichológusok számára

Bővebb információk

Az egészséges táplálkozás gyakorlata és kialakítása a gyermekeknél

Bővebb információk

Érzékenyítő tréning gyermekvédelemben dolgozó szakemberek számára.

Bővebb információk

Korszerű egészségügyi alapismeretek a szociális ellátásban és a gyermekvédelemben dolgozók számára

Bővebb információk

Esetmegbeszélő csoport lakásotthon-vezetők részére 2016.november.25

Bővebb információk

Kommunikáció- és empátia-fejlesztő tréning gyermekotthonokban, lakásotthonokban dolgozó szakemberek számára

Bővebb információk

Érzékenyítő tréning gyermekvédelemben dolgozó szakemberek számára.

Bővebb információk

Esetmegbeszélő csoport lakásotthon-vezetők részére

Bővebb információk

Kommunikáció- és empátia-fejlesztő tréning gyermekotthonokban, lakásotthonokban dolgozó szakemberek számára


/akkreditált, S-09-052/2014, 30 pont/

 

Szakmai személyiségfejlesztő tréningünk célja, hogy a gyermekvédelemben, a gyermekotthonokban, lakásotthonokban dolgozó szakemberek gyakorolják azokat a kommunikációs technikákat, amelyek hozzásegítik őket napi munkájuk során a gyermekekkel és más kliensekkel (pl. gyermek szüleivel) eredményesebb kapcsolat kialakításához. 

Azáltal, hogy saját bőrükön tapasztalhatják meg, hogy hogyan hat a kommunikáció stílusa a kliensre, empátiájuk is növekszik. Jobban megértik, hogy bizonyos helyzetekben mi az, ami nem működik, amivel az ellenkező hatást váltják ki, mint amit szerettek volna, mit él meg közben a másik személy. 

A tréning során önismeretük is gyarapszik és szembesülhetnek eddigi gyenge pontjaikkal is azáltal, hogy társaiktól visszajelzéseket kapnak, sőt DVD-ről visszanézhetik saját magukat is az egyes kommunikációs helyzetekben. Ez utóbbi gyakran megrázó élmény, aminek feldolgozásában némi segítségre is szorulhatnak a résztvevők a tréning vezetői részéről, azonban ez az élmény nagyon hatékony is, mert sok felismeréssel jár. 

A szituációs játékok tartalmát a csoport összetételéhez igazítjuk és olyan – főként konfliktusos – helyzeteket játszatunk el velük, amelyekkel mindennapi munkájuk során biztosan találkoznak. 

A konfliktusos helyzetek megoldása a legtöbbeknek gondot szokott okozni, de szintén problémát jelenthet megfelelően kérni a másiktól, egyezségre jutni vele, figyelmeztetni a feladatára, megbeszélni vele az elvárásainkat, közölni vele kellemetlen dolgokat. Így az ilyen helyzetekben való hatékony kommunikáció gyakorlása hosszú távon segítséget nyújthat a résztvevőknek. 

Jelentkezési lap: letöltés

Adatvédelmi nyilatkozat